Hoş Geldin, Ziyaretçi!

E-ticaret Forumlarına erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üyeliği tamamen ücretsizdir.

Transferwise Paranın Askıda kalması ÇÖZÜM

Theos

Yönetici
Site Yetkilisi
Katılım
21 Nis 2020
Mesajlar
118
Tepkime puanı
641
Konum
İstanbul
Özellikle dropshipping yapan, eticaret ile uğraşan ya da uluslararası para alıp gönderenlerin sıkça karşılaşacağı bir durumdan bahsetmek istiyorum. Bilindiği gibi Transferwise ile hemen hemen her ülke para biriminden ödeme alıp gönderebiliyoruz. Bazı durumlarda para hesaba yatırıldığı halde bakiye olarak hesabınızda görünmeyebiliyor. Karşı taraf para yatırdım dese de hesapta göremeyince kısa süreli de olsa bir panik olabiliyor. Böyle durumlarda transferwise hesabınızın bağlı olduğu mail adresini kontrol ederek ilerlemeniz gerekecek. Muhtemelen aşağıdakine benzer bir mail almış olmanız gerekiyor;

Transferwise.png
Hello ..,

We’re writing to let you know we've suspended an incoming 16.0 GBP payment from "X" to your account with the reference "....." for a sanctions review.

This is because of regulations — so we need to ask for more info before we continue the transfer.

If the payment sender "X" is a person, please send us their full legal name.

If they’re a business, please send over their full registered name and address.

If we don't hear back from you within 7 working days, we’ll decline your transfer request.

Bear in mind it can take 1-4 working days to check your reply.

Thanks,
TransferWise



Yukarıdaki mail gibi bir mail aldıysanız size para gönderen kişinin kişisel hesap mı yoksa ticari bir kuruluş mu olduğu soruluyor ve parayı gönderenin tam adı soyadı isteniyor. Bu durumda gelen maile cevap vererek size para gönderen kişinin adını soyadını eksiksiz olarak yazmanız, ticari bir kuruluşsa onu belirtmeniz, bireysel bir hesapsa bireysel olduğunu belirtmeniz gerekiyor.

Ardından 1-2 gün içerisinde para hesabınıza aktarılıyor. İşlem bu kadar.