Hoş Geldin, Ziyaretçi!

E-ticaret Forumlarına erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üyeliği tamamen ücretsizdir.

Gittigidiyor'da Ürün Başlığı ve Açıklamalarını Doğru Girmek

eticaret

Eticaret Forumları Yetkilisi
Moderatör
Katılım
23 Nis 2020
Mesajlar
74
Tepkime puanı
110
Ürün Başlığı
Ürünlerinizin arama ve listeleme sayfalarında maksimum sayıda kullanıcıya gözükmesi için doğru ürün başlığı kullanmanız önemlidir. GittiGidiyor'da alıcılar arama yaparak ürününüze ulaşır. Başlıkta, ürününüzle ilgili olmayan ifadeler kullandığınızda ürününüzün listeleme ve arama sayfalarında gözükme oranı azalacaktır.
İyi bir başlık için
  • Ürünün markasını ve temel özelliklerini mutlaka belirtin.
  • Ürününüzün tam olarak ne olduğunu, kategori adıyla aynı olup tekrar etse de mutlaka yazın.
  • Alıcıların ürününüzü hangi kelimelerle aratabileceklerini iyi düşünün.
  • Alıcılar hiçbir zaman "süper", "muhteşem", "satılık" gibi kelimelerle arama yapmazlar. Başlığınızdaki alanı bu kelimelerle harcamayın.
  • Doğru Başlık;
    Sony Vaio PCG-GRZ630 Yeni Dizüstü Bilgisayar
  • Yanlış Başlık;
    Mükemmel, çok ucuza satılık dizüstü! Mutlaka bakın!

Ürün Açıklamaları
Ürününüze ait tüm bilgilerin yer alacağı Ürün Açıklamaları alanında, ürün ve teslimat ile ilgili bilgilerin eksiksiz, sade ve anlaşılır bir dilde olması gerekir. Alıcılar, ürünü görmeden ve dokunmadan satın aldığı için oluşabilecek tüm sorulara ürün sayfasında yanıt bulmalıdır.
Ürünle ilgili olmayan, gereksiz detaylara yer vermeyin. Açıklama uzadıkça alıcıların ilgisi de azalacaktır. Ürünün modelini, durumunu, aksesuarlarını maddeler halinde yazın. Maddeler halinde yazmanız okunmayı kolaylaştıracaktır.
İyi bir açıklama sayfasının bileşenleri
Ürün Özelliklerini Belirtin
  • Ürünle ilgili bilgileri sade ve anlaşılır yazmaya özen gösterin.
  • Marka, model, boyut, ağırlık, renk, nitelik ve ürünün şu anki durumunu mutlaka belirtin.
  • Olumlu veya olumsuz tüm özellikleri anlatın. Önemli olan, alıcıların size güven duymasıdır.
Ürün Durumunu Belirtin
Ürün yeni mi, kullanılmış mı veya garantisi devam ediyor mu? Herhangi bir tamir veya onarım gördüyse mutlaka belirtin.
Kargo Teslimat Bilgilerini Belirtin
  • Kargo ücretini kimin ödeyeceğini seçin. Kargo ücretinin kim tarafından ödeneceği sizin kararınızdır. Ancak, unutmayın ki alıcıların %83'ü "Ücretsiz Kargo" ile gönderilen ürünleri tercih ediyor.
  • Ürünü hangi şehirden kargolayacağınızı ve gönderim alanınızı (Şehir içi, Tüm Türkiye) seçin.
  • Ürünü hangi kargo firması ile göndereceğinizi seçin.
  • Kargo ücretini alıcı ödeyecekse, ürün kargo bedelinin ne kadar tutacağını belirtin. GittiGidiyor'un anlaşmalı kargo firma ve ücretlerini öğrenmek için tıklayın.
  • Ürünü ne zaman kargolayacağınızı seçin. Seçtiğiniz süre içerisinde ürünü kargolamalısınız. "Aynı gün" seçeneğinde belirteceğiniz saat, o saate kadar alınan ürünleri aynı gün içerisinde kargoya teslim edeceğinizi ifade eder. Satış sonrası belirlediğiniz sürede ürünü kargolamazsanız alıcı siparişini iptal edebilir. Ürünü ne kadar çabuk kargoya verirseniz alıcılar tarafından o kadar çok tercih edilirsiniz.
Ürüne Ait Kimlik Bilgilerini Belirtin
Ürünlerinizin Google Alışveriş Reklamlarında yayınlalanabilir özellikte olması için satış formunda ürününüzün GTIN numarasını (Barkod numarası) ya da MPN kodunu (üretici parça numarası) mutlaka girin. Detaylı bilgi için tıklayın.